Центр надання адміністративних послуг

Мартинівська територіальна громада

Внесення до Реєстру осіб, які мають право на пільги


Ідентифікатор послуги: 01392

Повна назва: Внесення до Реєстру осіб, які мають право на пільги

Інформація про послугу: Внесення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, відомостей про пільговика та членів сім’ї чи опікуна пільговика, на яких поширюється пільга, для подальшого отримання ними пільг, які фінансуються за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів.

Строк: 3 дні (робочі)

Вартість: Безоплатне надання

Інформаційні та технологічні картки послуг, інші додаткові файли

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 3 дні (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Пенсійний фонд України
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг

Хто і як може подати заяву:
  • законний представник: письмово; електронною поштою, поштою (рекомендованим листом)
  • заявник: письмово; електронною поштою, поштою (рекомендованим листом)

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги, за формою згідно з додатком 3 до Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 (зі змінами).
  • Заява про взяття на облік ветерана війни і надання пільг за експериментальним проектом згідно з додатком до Порядку реалізації експериментального проекту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни і надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1395.
  • Копії документів, що підтверджують право пільговика на пільги (з пред’явленням оригіналів зазначених документів; особи, зазначені у статтях 6-10-1, 16-1 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту“, - з пред’явленням відповідних посвідчень (оригіналів або електронного посвідчення ветерана) згідно із законодавством).
  • Копія документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (картка платника податків), зокрема копія, надана в електронній формі (за наявності в одержувача інформації технічної можливості провести перевірку відповідності реєстраційних даних фізичної особи за даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків в електронній формі інформаційно-комунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації), або копія паспорта громадянина України, або свідоцтва про народження (на вибір) із внесеними даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків або з відповідною відміткою у разі, коли особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне/тимчасове проживання, посвідчення біженця або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України).
  • Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності) та будь-який офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання (за потреби).

Умови і випадки надання

Підставою для взяття на облік в Реєстр осіб, які мають право на пільги, є отримання особами, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до законів України, документів, що підтверджують право на пільги.
Бюджетні установи, казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства, що утворюються в результаті реорганізації державних та комунальних закладів охорони здоров’я: про пільговиків - органам Пенсійного фонду України. Заява із необхідними документами та/або відомостями подається посадовій особі виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка передає їх протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному органу Пенсійного фонду України в електронній формі засобами Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Заяви з необхідними документами та/або відомостями для включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про пільговиків приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, які після формування електронної справи у паперовій формі передаються не рідше ніж один раз на два тижні органам Пенсійного фонду України.
У разі коли пільговик із поважних причин (військова служба, хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до органу Пенсійного фонду України, посадової особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, така посадова особа вживає заходів до включення інформації про пільговика до Реєстру осіб, які мають право на пільги, зокрема за зверненням дієздатного повнолітнього члена сім’ї пільговика, на якого поширюються пільги, із поданням останнім документів, які свідчать про неможливість пільговика самостійно звернутися та підтверджують родинний зв’язок із ним.
Якщо під час наповнення Реєстру осіб, які мають право на пільги, використовується інформація з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку громадян, до Реєстру включається інформація про пільговика без його особистої участі (за винятком інформації, що міститься у базі персональних даних - Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків).
Електронна інформаційна взаємодія Реєстру осіб, які мають право на пільги, з інформаційно-комунікаційними системами державної форми власності здійснюється безперервно із використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери та/або системи електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів із одночасним накопиченням необхідних даних у Реєстрі осіб, які мають право на пільги.





Результати та способи отримання результату
  • Отримати результати надання послуги у вигляді витягу з Реєстру осіб, які мають право на пільги, заявник може в електронній або паперовій формі із застосуванням засобів електронного сповіщення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, засобами мобільного зв’язку чи в інший спосіб на запит особи, за заявою – в день звернення
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 3 дні (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Подання неповного пакету документів або некоректних (недостовірних) відомостей.

    Скаргу може подавати: оскаржувач

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Постанова КМУ від 29.01.2003 №117 „Про Реєстр осіб, які мають право на пільги” (зі змінами) пункт 5
    • Постанова КМУ від 27.12.2023 №1395 „Про реалізацію експериментального проекту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни і надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу” пункт 2