Центр надання адміністративних послуг

Мартинівська територіальна громада

24.11.2023 14:39

Про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради за 2023 рік

65609992e07b9__cnap11.jpg

З метою забезпечення прав громадян на отримання якісних адміністративних послуг на території Мартинівської територіальної громади функціонує Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради.

Штатна чисельність працівників ЦНАПу становить 3 особи: керівник та 2 адміністратори. Чисельність мешканців громади, яких обслуговує ЦНАП налічує 3872 особи.

Перелік адміністративних послуг Центру на даний час налічує 116, що на 75 одиниць або 2,8 рази більше ніж у 2022 році.

За розділами послуги розподілилися наступним чином:

№№

Розділ

Кількість адміністративних послуг

Збільшення/ зменшення (+/-), одиниць

Темп зростання (зменшення), %

у 20221р

у   2023р

  1.  

Земля та екологія

13

33

20

у 2,5 рази

  1.  

Будівництво та нерухомість

14

31

17

у 2,2 рази

  1.  

Соціальний захист

3

21

18

у 7 разів

  1.  

Ветеранам війни

15

  1.  

Громадянство та міграція

6

6

0

100%

  1.  

Захист громадян під час війни

3

5

2

166,7

  1.  

Діяльність бізнесу та громадських формувань

1

2

1

у 2 рази

  1.  

Освіта

2

  1.  

Сільське господарство

1

1

0

100%

Усього

41

116

75

у 2,8 рази

Протягом 2023 року (станом на 21 листопада 2023 року включно) до ЦНАПу надійшло 1570 звернень, що на 6,2% більше, ніж за 2022 рік.

За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином: виконавчий комітет Мартинівської сільради –  92,6% усіх послуг, Пенсійний фонд України – 3%, Полтавська РВА – 1,9%, органи ДЗК – 1,8%, міграційна служба – 0,7%.

№№

Розділ

Кількість наданих адміністративних послуг

Збільшення/ зменшення (+/-), одиниць

Темп зростання (зменшення), %

у 2022р

у 2023р

  1.  

Земля та екологія

109

У 2022 році послуги не надавалися

  1.  

Будівництво та нерухомість

259

651

392

у 2,5 рази більше

  1.  

Соціальний захист

15

93

78

у 6,2 рази більше

  1.  

Ветеранам війни

4

  1.  

Громадянство та міграція

177

548

371

у 3,1 рази більше

  1.  

Захист громадян під час війни

1026

161

-865

У 6,3 рази менше

  1.  

Діяльність бізнесу та громадських формувань

1

4

3

У 4 рази більше

Усього

1478

1570

92

106,2

Найбільше збільшення спостерігалось у розділах:

  1. «Соціальний захист», а саме по послугах:
  • надання соціальних послуг – у поточному році 44 звернення, у 2022 – 15;
  • надання субсидій– 40, у 2022 заяви на послуги ЦНАП не приймалися;
  1. «Громадянство та міграція»:
  • Видача витягу з реєстру територіальної громади 421, у 2022 році – 117;
  • Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 11, у минулому році 4;
  1. «Будівництво та нерухомість»
  • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 218, у 2022 – 36;
  • Державна реєстрація речового права – 423, замість 197.

В той же час значно скоротилась кількість послуг з розділу «Захист громадян під час війни». У 2022 році отримано 919 заяв на видачу/коригування  довідок ВПО та 107 заяв на скасування дії довідки ВПО у зв’язку з виїздом за кордон або повернення до покинутого місця проживання, у поточному році (станом на 21 листопада) – 105 та 44, відповідно.

У ЦНАП працює шеринг документів через Дію, надаються консультації. За допомогою сайту ЦНАП https://cnap.martynivka-gromada.gov.ua. є можливість записатися до електронної черги. Також через Центр надаються платні послуги. Плата за надання адміністративних послуг зараховується до бюджету громади.

Постійно здійснюється контроль за додержанням суб’єктами надання термінів розгляду заяв на отримання адміністративних послуг.

Крок за кроком ми намагаємося будувати сучасний, європейський сервісний ЦНАП, орієнтований на потреби громадян.

Ми працюємо для вас і разом наближаємо нашу Перемогу!